Monday, March 28, 2011

reject...dan terus direject..

orang lain mybe sejak mule knal erti cinta, dah bertukar2 awek/pkwe..
dah byk pngalaman bercinta dan putus..pujuk memujuk...
bg aku tu sume xpenting..y penting pernah rase disayangi oleh seseorang..
selain dr ahli keluarga..kerana sayang dr seorang pasangan..
amat berbeza..even ramai y akn lebih utamakan pasangan berbanding family..
tp aku..cinta..huh..pengalaman cinta..mmg aku pnah bcinta..tp cinta kerana wang..
kne kikis..hmm..actlly skali tu jela aku bcinta pn..seriusly, aku x salah kn prmpuan..
1st time b'cinta..mmg aku sggup b'korban utk si dia..tp dia pndai lak amek ksmpatan..
ape nk buat..nasib baik aku t'sedar dr tidur..so tempoh ktorg kapel..lbih kurang 2 mggu je..
bkn nk ckp aku ni byk kekurangan..memilih ape tah lg..tp aku cukup berhati2..
aku xpnah nk same kn prmpuan dgn ex aku tu..tak same skali...
aku xnk pisang berbuah dua kali..belajar dr pngalaman..tp sebenarnye..
aku mcm xkisah kene sume tu..sbb hati aku amat2 perlukan seorg teman..perlu disayangi..
aku jeles tgk org lain bahagia..bukan aku nk buat ape2 y xpatut..tp aku nk..disayangi..
n aku bukan kurang kasih syg k..cuma aku dr dulu lg..di reject..dan terus direject..
level aku paling tggi..skandal..huh..nk mntak lebih dr kwn..hmm...mls nk cite laa...
so kalau org lain leh dianggap pakar dlm b'cinta..aku boleh dianggap sbg pakar direject..
yup..mmg betul..even skrg ni..aku ade suke kt sorg minah ni..cantik..baik..solehah..
die amat2 buat aku tertarik dgn perwatakan die..(even xpnah jmpe)..tp..
aku dah jatuh cinta padanya..dan aku tahu..aku bertepuk sebelah tgn..
tp mcm y aku ckp...level aku hanyalah skandal..belom cukup untuk memiliki nya sbg awek..
mmg ktorg msg..hampir tiap2 hari..kol...tp..stiap kali ckp pasal nk kapel..
hmm..die tukar topik..xnk ckp pasal bnde ni..kalau xnk jgak..die ugut..xnk msg..huhu
dan sekarang ni..melalui pngalaman direject..aku dapat rasakan..die nk tinggalkan aku..
dan seperti prmpuan y pernah reject aku..die xnk kecewakan aku..jd die akn buat slow2..
die akan kurangkan sikit demi sedikit layanan y diberikan..die akn bg ayat "makan dalam"..
sampai la ke tahap die akn stop msg aku..mybe die akn bg alasan sibuk..so jgn msg die..
then..part terakhir..die nk pggilan ditukar dgn 'aku' 'kau'..
n believe me..kalau da sampai tahap mcm tu..better kte jgn kawan..
aku akn mntak die remove aku kt fb+ym..buang no aku..sbb aku akn buat bnde y same..
 tp buat masa skrg..dua langkah terakhir ni die blum buat lg..
even aku dah bersedia dgn kemungkinan y akn berlaku..
aku still x akan dpt terima kenyataan..aku x akan dpt tanggung kesakitan bile direject..
walaupn dah byk kali direject..aku x sanggup..utk direject...lagi
sampai kdg2 aku rase mcm aku ni xlayaknk b'cinta..mybe cinta sendiri x suke kt aku..
mybe..aku lahir sorg2..dan aku akn mati sorg2..tanpa pernah rasa nikmat b'cinta..
mungkin itu y sudah termaktub dalam aturan hidup aku..kalau betul mcm tu..
aku hanya mampu berdoa..Ya Allah..Kau tarik lah nyawaku..
aku x sanggup nk hadapi kehidupan y sebegini..mungkin hanya Kau sahaja y syg padaku..

No comments:

Post a Comment