Sunday, March 20, 2011

exam teori litar 2

lame x update blog..busy men game..hahah
so skrg ni nk cite pasal kejadian masa nk amek exam paper teori litar 2..(cecite2..)
paper tu pg..16hb..ari rabu...so ari selasa tu aku stdy la sket2..
tp ape masalah pn xtau..xleh tangkap ape y aku baca..dlm klas ok lak..
hmm..overconfident kot..so malas nk peningkn kpale..aku wt cara aku..tido awal..
then bgn time subuh..n stay up..da bgn+amek smbyg+smbyg..bdn n otak jd fresh..
sng nk ingt..lg pn xde risau takut terlambat bgn..
so dlm pkul 12 tu aku try la tido..tp apa kn daya..roomate aku nk chat+webcam ngan sape ntah..
so lmpu die biar t'bukak..aku pn da t'kebil2 nk tutup mata..huh..cmno ni..
aku pn dok bergolek2..cari mood+setting nk tido..xleh jgak..
ngantuk mmg ngantuk..tp cerah sgt..hmm
ade la jgak seminit 2 aku terlelap...tp x lama..xselesa tido tgh cerah..
roomate aku ni da tido ptg..so mmg lmbt lg la die nk tido..harap2 chat+wc tu follow la..
kalau x mmg smpi ke pagi pn x tutup lmpu..
sedar x sedar..da pkul 3pg..peh..exam start pkul 9..6.30 da plan nk bgn smbyg+stdy...
ade 3jam stgh je nk tido..relax2..tutup mata..fikir bnde best2..
then satu kejadian lg y buat aku xleh tido berlaku..roomate aku leh bkak movie ape ntah...
die pnye bunyi xnk kuat lak..mmg satu rumah leh dgr kot..pastu bukan reti nk slow kn..
sorry to say la der..mmg aku maki gile babi la..tolong laa..respect sket mmbr nk tido..
ape salah tgk movie slow2..xpn pakai la headphone..da la lampu stay on..hmm...
mmg haram jadah r..xpe r..abis movie ni mybe die da ngantuk..tp ape kn daya..
xjgak..ade org kol die...xkisah la sape y kol pn..tp suara beliau sgt2 kuat..
mcm nk bg satu kmpg dgr..come on la bro...aku tau la ko mmg slalu gurau..
nk aku repeat paper..tp jgn cmni..aku EXAM esok PAGI laa...kalau exam ptg x kisah lg..
kalau esok ade kelas or test pn aku xkisah..tp nk exam kot..aku da la da last sem..
jgn ini macam..then aku perasan dak umah aku g tnds..xtido lg die ni..
so aku tggu die settle kn urusan die kt tnds..then aku follow die..
tido bilik die r..bilik pn da tutup lmpu..tp y xbest nye..t'paksa mnyusah kn mmbr laa..
tido mnyimpit..n ati aku x abis2 dok maki roomate aku ni..sumpah xleh terima perangai cmtu..
mmg aku xkn respect ko lg r..aku ni mmg xske mnyusah kn org..so aku amek inisiatif lain..
stay terus r..xyah tido lgsung pn xpe..aku g la ajak mmbr aku td g lpak minum2 kt mamak..
nasib baik die faham situasi aku..so die teman...punye la lepak..da pkul 6.30..
so ktorg pn balik..n ujan pn mula turun..perggghhhhh...ape pnye hari daa..
aku g la stdy..bancuh air..n wt ape y patut..aku tp still xilang perasaan marah kt roomate aku tu..
1st time g exam x tido..smpi dlm dewan exam tu aku bape kali terhanguk2..
nasib baik dok tepi..leh la sandar kt dinding...n nasib baik sbjek ni aku konfiden..
soalan pn xsusah sgt..so aku jawab sehabis baik..then cukup 2jam...aku blah..
xtahan dah ni..g balik redah hujan..harap2 hujan stay laa..syok sket nk tido..
sampai umah tukar baju tukar seluar..tros landing time..
mntak2 xde pukimak y wt bising or kacau aku tido...xkisah la aku bgn pukul bape..
tp skali lg..dlm pkul 5ptg..aku terjaga..sbb..sbb lampu bilik t'bukak n die pasang lagu..adoyai..
so kalau kau..(roomate aku) baca blog ni...jgn tanya nape aku xlayan ko..
nape aku g mkn x ajak ko..nape aku wt mcm ko xde..sbb ko lg better kalau xde..
dah berapa hari aku tido x tutup lampu..huh..
kalau ko di kire buat taik..bau die still jelas lg...
harap ko berubah la k..jgn penting kn diri sndiri sgt..

No comments:

Post a Comment