Tuesday, March 22, 2011

akibat tengok kartun sblm tido..

aku skrg ni tgh dok layan cite dragon ball..
tipu la kalau ade y x knal cite dragon ball..
aku download dragon ball+Z+GT..total 18Gb..haha
sampai dkat part piccolo, aku stop jap..layan movie pnye lak..
da abis tgk movie dragon ball..layan GT..huhu
nk dijadikan cerita..tiap2 malan aku layan..
satu malam ni..aku dpt mimpi y teramat bodoh..
aku, goku dan lain2 nk masuk tournament..
lawan dgn majin buu..tgh nk isi nama (goku isi nama dlu),
aku rasa goyang lak..cm xleh nk lawan majin buu je..
so aku pn buat la style mr.satan..buat2 sakit perot..hehe
tgh nk blakon buat2 cari tandas..aku selisih dgn sorg mmbr aku..
sape ntah..aku pn x ingt sape..tp die tegor aku dlu..
"woi ganu.!! (diorg pggil aku ganu) x g jawab exam ke..??"
aku pn dgn konfiden jwb.."exam aku ptg la.."
"eh..ko amek paper sistem kuasa x..?? paper tu pg la.."
then dgn tibe2..aku terjaga dr tido..gelabah aku cari phone..
mak ai...da pkul 9.45..mmg xleh amek exam la cmni..
cmne ni..??aku da la da last sem..xpasal2 sangkut satu paper..
xkire..aku leh wt alasan..tp kne g unisel gak..aku capai tuala..
tp tetibe aku amek phone aku balik..tgk tarikh..
laa...ari ni 22hb...exam 23hb...adoyai..
bengong pnye mimpi..bikin aku kelam kabut jela...

No comments:

Post a Comment