Sunday, March 20, 2011

ceritera cinta

aku ade la knal ngan sorg bdak ni..kt fb jela..jumpe lom sempat lg..
tp mybe pnah kot..cume xperasan..sbb rupe2nye die same skola teknik dgn aku..
cume die junior..so mmg xknal laa..da lame chat kt fb..ktorg switch kt ym lak..
dapat wc skali..cantek..ayu..baik..still pakai tudung even tgh wc..
untung sape jd suami/bf die..hati da tertarik..aku mntak no phone..
die xnk bg..huhu..sedey bcampur segan..xpela..
orang cakap..y susah nk dpt tu y susah nk lepas..
kalau sng sgt bg no phone..cm x best jek..kompem2 ramai lg y da dpt no die..
so aku pn slow2 la..xnk paksa sgt..lgpn aku ni mane la reti nk ayat2 awek..haha
then lpas kali ke bape ntah..die bg..tp kne janji dlu..jgn bg kt org lain no die..
gile ape..da la susah nk no awak..pastu sng2 nk bg org lain..mmg xkn r..
so ktorg pn ade la msg2..kol..aku ltak die dlm activ10 aku..
nk dijadikan cerita..ribut taufan dtg..die htr msg..die mntak maaf..
die da couple balik dgn ex die..die ckp die syg sgt2 kt bf die..
damn..hancur hati aku..trus aku remove die..xckup lg..aku tutup fb..
tacing sial..kalau aku org kafir da bunuh diri da..nasib baik islam lg..
then hari berlalu..aku terus kn hidup y masih single ini..
dan skali lg..nk dijadikan cerita..aku on ym..tp wt invinsible..xnk org kacau..haha..poyo
tup..die on9..eh..xremove die kt ym ek..hmm..rindu plak..
da brape lama x contact die..so aku pn tegur.."hye.."
die rply..."hye..em ingt da xnk tegur..sorry pasal aritu.."
aku balas.."em xde ape laa..bkn salah awk..sy je y tacing lebih.."
so ktorg chat blik..then add balik kt fb..no pn still simpan..
smpai la skrg..da bape bulan ntah..ktorg dok msg2..hmpir tiap2 hari..
aku nk tanya y die single or x..tp xsmpai hati lak...
biar jela..ktorg msg pn slalu smpi pggil "yunk"..n die start dlu..
so kalau hati aku ni ibarat bunga y layu..skrg mcm kene siram air..
mekar beb...die panggil aku "yunk"..hahaha...
so smpi skrg..ktorg msg2..ade majok2..pastu yunk2 balik..hahaha..
so suatu malam tu aku gurau..saje tanya.."nk couple ngan naz x..??"
then die diam..xbalas chat kt ym..aku da sedey..lama lpas tu..die rply..
"xnk laa.." pastu ape lg ntah ayat die..mata aku terpaku kt dua ayat 1st..
xnk laa...hmm..aku ni mmg malang laa..huhuhu...so aku diam..
aku sayang die..sangat2 sayang..tp nk wt cmne..die anggap kwn je..
aku try chill balik..aku minimize ym tu..layan cite kartun..
then die buzz n chat..smbil bg smile y comel dan tulisan warna warni..
die tulis..!@#$ mintak maaf..!@#$ tu nama panggilan die..rahsia..xleh tulis kt sini..
then aku balas pendek.."yela"
die tau..aku majok..then die bg smiley lg..n die pujuk aku..
aku ni da la jiwa single..bila ade awek nk pujuk aku..mmg goyang r..
n begitu la ceritanya..smpi die da tido..ikuti perkembangannya..di lain hari..
doa kan jodoh aku dgn dia ye..amin

No comments:

Post a Comment