Thursday, August 18, 2011

mimpi oh mimpi..

18hb 8 2011..ngantok punya pasal..balik kelas pukul 10 je tros tido..
tp y xbest nye..da kali ke brape ntah..aku asyik mimpi benda y same..
kalau mimpi best xpe jugak..ni tak..mimpi y langsung xbest..
mcm saje nk seksa aku..n kalau jd betol2..sumpah..aku akn terseksa..
aku mimpi..org y aku sayang tinggalkn aku..msg xbalas..kol xangkt..
nk dijadikan cerita..skrg ni aku xtau die sakit or what..
tp die mmg 100% da abaikan aku..aku komen kt post die..xde respons..
kalau ade pn sekerat je..tp kalau org lain komen..bkan main pjg lg..
td aku nmpk die on9..aku tegur la kt ruang chat..tros die wt off9..
ya Allah..ape sume ni..? aku da xde mkne lg ke dlm hidup die..
doa aku sblm ni x dimakbulkan ke..? plz..bg aku petunjuk..
dan y paling penting..bg aku kekuatan kalau sume ni berlaku betol2...

No comments:

Post a Comment