Wednesday, January 19, 2011

WEDNESDAY, AUGUST 11, 2010

pada tarikh ini..ade sorg hamba Allah telah post something kt blog beliau..

"kita berkenalan melalui FB
tengs a lot to FB
HAHA
i suka kawan dengan you (;
moga kita jadi kawan sampai bila bila yaa ."

last2 skali dia jugak y buat taik..
dia jugak y remove aku kt fb..dua kali..
alasan die.."err FB kn da nk tutup...so i remove semua fren i siap2.."
tp aku tau...tu bukan sbb y sbnr..
n ko x remove sume org..
ko just remove org y ko rasa ko patut buang..
termasuk la aku..orang y ko harap dpt berkawan smpi bile2..
hahaha.."kita berkenalan melalui FB"...
n rasanya adil kalau kita putus kawan melalui FB jugak..
betol x..??
 i suka kawan dengan you (;
ko suka kawan dgn aku sbb ko just nk gunakn aku..nk kikis aku...
n ko just cari aku bile ade mslh or nk something..sperti movie..
ko sedar x ko xpnah kluar kn se sen pn utk aku..
even ko dah tgk masyuk sbb duit pt da msuk..
mmg aku x mntak..tp x reti2 nk kluar duit ke..??
tengs a lot to FB..sbb jd lubuk emas...
so lpas dr ni..aku xkn kluar kn se sen pn utk ko..
no even one msg...coz setiap msg kne tolak kredit..
n kredit adalah duit aku jugak...
dan lepas aku fikir balik...
AKU MENYESAL BERKENALAN DENGAN KAU..!!

No comments:

Post a Comment