Thursday, January 13, 2011

About Me

-name y diberi adalah Mohd Nazirul Bin Mohd Nasser..
-lahir 8 disember 1989..
-lahir kt kuantan pahang..dulu stay kt ganu (tu y dpt pnggilan MR.GANU)..tp skrg dok mlake..
-anak no.3 dr 5 adik bradik..
-ade sorg mak..sorg ayah..sorg akak..sorg abg..sorg adik pmpuan..sorg adik laki..skrg ni ade sorg je nenek n sorg moyang(belah mak)..n sorg atuk (belah ayah)..n aku pn sorg je..(single laa...)
-kulit itam manis (manis ke..hahaha)
-ade masalah rambut sket..tebal n lebat..agak x terurus..so better biar pendek je..kalau pjg nnt jd semak lak..huhu
-pakai spek..start pkai umo 10taon kot..lupe r..
-skali tgk mke mcm dak skema..haha..nk tgk skema or x..meh la try..=)
-pemalu..haha..lagi2
ngan org y xknal..mmg aku diam je..tp kalau da knal...huh..better ko xyah knal..nnt ko jgak sakit telinga..coz mulut aku kadang2 mcm cibai jgak..hahaha..(atleast aku ngaku)
-aku xtau la nape..tp kadang2 aku cepat panas ati (baran kot)..huhu..
-aku akan hormat org kalau org lain hormat aku..SALUTE..!!
-nk kate baik..xbaik sgt..nk kate jahat..xkot..
-bdn aku kecik je..tp kalau mkn masakan mak aku..pehh..perot aku leh isi macam2..hahaha..
-aku x kaya..so kalau ade sape2 y nk bknalan ngan aku sbb nk duit..sorry la k..aku BENCI org y mcm pisau cukur @ kuat mngikis..
-tu je kot..kalau ade ape2 lg..tanye la sndiri..

No comments:

Post a Comment