Friday, January 14, 2011

i'm so sorry



13hb january 2011 , jam 11malam..aku telah mencederakan adik kandungku..kejadian bermula hanyalah kerana sebijik remote tv..aku tgk channel 811..WWE..rancangan feveret aku..cite tu dr pkul 10 smpi 11 mlm..n pkul 11 ade WWE lg..kt tv3..tp WWE kt astro abis awal..so sementara nk tggu WWE kt tv3, aku tukar la channel lain dulu..then..adik aku mntak remote..tp aku xbagi sebab kompem nnt aku xdpt tgk WWE kt tv3..dgn penuh kecewa,adik aku mengata aku dgn perlahan..(aku pn x sure die ckp ape..) tp dengan serta merta..aku dpt rasekan ade syaitan laknatullah telah masuk ke dalam bdn aku..aku pndg adik aku dgn penuh rasa sakit hati..dan tanpa aku sedari..aku campak remote tv y ade kt tgn aku..HEADSHOT..!!tepat kene kt muka..aku terpaku..MashaAllah...ape aku dah buat..nasib baik x buta or jd pape y serius...umi ape lagi..terus marah2 aku..n syaitan sekali lagi cube mengawal aku..aku hampir bgn utk melawan..tp aku seperti dpt rasa mcm ade sesuatu y menolak bahuku kebawah..seolah-olah xnk bg aku bgn..ketika itu aku sudah terdiam..aku redha dimarahi oleh umi..mmg salah aku..kenapa aku jadi mcm ni..??umi y sedih dan kecewa dgn perangai aku x henti2 mrh kt aku..aku teros tutup laptop..aku amek wudhuk n smbyg isyak..masa tu aku masih xpcaya dgn ape y dah aku buat...aku seorg abg y KEJAM..!! aku lpak kt atas katil..cube memikirkan nasib aku..derhakakah aku..?? then adik aku masuk bilik..(die mmg tido sebilik ngan aku)..dgn penoh kasih sayang aku usap dahi dan rambut adikku..aku tanya "sakit lagi ke..??", "sakit kat mane..??"..tp adik aku dgn perlahan ckp "xde pape" "dah x sakit"..aku dgn serta cium dahi adikku.."jirul mintak maaf din".."jirul x sngaja"..air mata kami berdua berlinangan..aku menangis smbil meminta maaf kt adik aku..sementara menunggu umi siap smbyg..aku cube tenangkan fikiran aku..aku tertanya-tanya..kenapa aku mcm ni..?? aku bkn nye bdak jahat..xkn aku ade panas baran..??huhu..then...aku terdngar sesuatu..umi dah slesai solat...aku teru ke arah umi dan meminta maaf..sekali lagi..aku menangis..aku harap umi maafkan aku..aku xnk jd anak y DERHAKA..aku berjanji...aku xkn ulang balik kesilapan ini...Ya Allah...bantulah hambamu ini...amin3x

No comments:

Post a Comment